Als Office Manager ben je de spil van ons kantoor en verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse operaties. Je zorgt voor een georganiseerde en gastvrije werkomgeving en draagt bij aan een positieve werkcultuur. Deze dynamische rol vereist organisatorische vaardigheden, uitstekende communicatie en een proactieve benadering.
Functie omschrijving
Verantwoordelijkheden:- Facilitair Beheer: Coördineren van facilitaire diensten, waaronder schoonmaak, onderhoud en voorraadbeheer. Zorgen voor het dagelijkse onderhoud en de netheid van de vier kantoren, inclusief het coördineren van schoonmaakwerkzaamheden en het toezicht houden op de algemene staat van de kantoorruimtes en vergaderruimtes. (Ook aanspreken van collega’s).
- Kantoororganisatie: Zorgdragen voor een efficiënte en georganiseerde kantooromgeving. Toezicht houden op en onderhouden van gebouwfaciliteiten zoals verwarming, verlichting en airconditioning, inclusief het melden en opvolgen van reparaties. (Project: herinrichten van kantoor!).
- Veiligheid en Beveiliging: Helpen bij het implementeren van veiligheidsprocedures, zoals noodplannen en evacuatieprocedures (BHV). Beheren van sleutels etc.
- Communicatie: Beantwoorden van telefoongesprekken, e-mailbeheer en ondersteuning bij communicatie over facilitaire en IT-zaken.
- Administratie: Ondersteunen bij administratieve taken, zoals opmaken van CV's, organiseren en beheren van documenten en dataverwerking.
- Klantenservice: Verwelkomen van bezoekers, verstrekken van informatie en coördineren van catering voor vergaderingen of evenementen.
- Travel: Assisteren bij het regelen van bedrijfsreizen.
Functie eisen
- Minimaal een MBO-diploma
- Betrouwbaar, proactief en in staat om zelfstandig te werken
- Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden
- Flexibel, assertief en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Woonachtig in Amsterdam of omgeving
- In het bezit van een rijbewijs
Bedrijfsprofiel
Met kantoren in Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch, Hoorn en Woerden staat Staan aan de top op het gebied van Finance & Control. Met meer dan 50 jaar gecombineerde ervaring zijn we niet alleen experts in ons vak, maar ook innovators. Hier geloven we in een platte organisatiestructuur zonder hiërarchie op de werkvloer. De oprichters en partners zijn actief betrokken en werken zij aan zij met het team, wat jou de kans biedt om niet alleen aan te sluiten, maar ook om jezelf te ontplooien en te groeien!
Arbeidsvoorwaarden
- Competitief salaris tussen de: €2250,- - €3750,- bruto o.b.v. 40 uur;
- 25 vakantiedagen per jaar;
- Laptop, telefoonvergoeding, vakantiegeld, reiskostenvergoeding;
- Mogelijkheden voor opleidingen via de Staan Academy;
- Collegiale sfeer met wekelijkse sportactiviteiten;
- Gezellige collegiale sfeer met o.a. maandelijkse vrijmibo’s op externe locaties, zomer- en winterevents en andere evenementen;
Consultant
Contactpersoon:
Waleah van Leeuwenstijn
Telefoonnummer:
0613876010
E-mailadres: